پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی شایع ترین عوارض دیابت است، ممکن است به نارسایی کلیه بدون کنترل خوب و که ممکن است زندگی بیمار را تهدید می شود. بنابراین کارشناسان با اشاره به پرستاری روزانه این بیماری بسیار مهم است برای جلوگیری از بیماری کلیه است. در زیر شش نکته از آن، چند نکته را می دانید؟

1. شما باید اختلال سوخت و ساز قند به طور موثر و برای مدت طولانی کنترل کنند. از آنجا که اختلالات سوخت و ساز قند خون تاثیر بگذارد غشای پایه مویرگی و تغییر ترکیب آن در ضخامت و نفوذپذیری، از آن آسان است برای وادار نفروپاتی دیابتی. بنابراین کنترل فعالیت قند خون بالا فرض برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی است.

2. آیا دور از داروها سمیت کلیوی، اگر شما آنها را اشتباه گرفت که کلیه خود را ممکن است آنها را در درجه خاصی آسیب دیده. این داروها از جمله جنتامایسین، استرپتومایسین، آمیکاسین و غیره.

3.Improve ضایعات عروق کلیوی، به داروها رگ های خونی گسترش، تجمع ضد پلاکت و داروهای ضد انعقاد. مانند Alprostadil، دیپریدامول، گون، Tanshinone، و غیره

4. یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، محدود کردن مصرف سراشیبی یا نمای بام است که می تواند کمک به کاهش علائم ادم و فشار خون بالا.

5.Control فشار خون بالا به موقع، در غیر این صورت، که ممکن است در کلیه شما آسیب برساند و کلیه ها آسیب دیده ممکن است سطح خونی دوباره افزایش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که برای کنترل فشار خون بالا.

6. فرم یک عادت زندگی سالم، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود. عادت زندگی بد اثر درمانی کاهش می دهد، حتی اگر شما درمان مناسب را کردم اما شما ممکن است برای درمان موثر راضی است.

بنابراین برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، پرستاری روزانه بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

اگر سوال دیگری در مورد این بیماری، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، پرستاری روزانه، پرستاری روزانه نفروپاتی دیابتی: چند نکته آیا می دانید ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: